четвъртък, 24 август 2017 г.

Бутерки с шунка и гауда


Светкавична закуска или вечеря, и много вкусна!

Правила съм най-разни варианти на соленки с бутер-тесто през годините, естествено, и винаги много са се харесвали на семейството ми. Но откак ми хрумнаха точно тези банички, домашните просто ме обожават :) Станаха им любими.
Ето как ги правя:

2 пакета охладено бутер-тесто
Шунка "слайс"
Сирене "гауда"
1 жълтък за намазване
Сусам или маково семе за поръсване


Разрязвам тестото на големи квадрати. Застилам ги с шунка. Слагам в средата кубче гауда Може и обикновен кашкавал или каквото друго жълто сирене обичате (или имате в хладилника). Все пак, според мен, най-добър резултат се постига с гаудата.


Сгъвам ъглите към средата с максимално застъпване (като плик за писмо). Забождам средата с клечка за зъби.


Мажа с разбития жълтък. Поръсвам с каквито семена имам под ръка. Пека на 180 градуса в предварително загрята фурна.


И не забравяйте айряна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар