петък, 27 октомври 2017 г.

Шопският хайвер на моя дядо

Нямам предства защо така се казва. Това далеч не е единственият въпрос, който не успях да задам на дядо си. Той почина, когато бях дете. През октомври...
Това е много вкусна млечна салата, бърза и лесна за приготвяне.

Ето съставките:

Кисело мляко - цедено или висок процент
Сирене - необезсолено, по-сухо
Глава лук, нарязана на много дребно
Червен пипер и зехтин (олио) на вкус
Маслини - за украса (и не само)


Всичко е на око. Добавя се до получаване на предпочитаните гъстота, количество и вкус.
Лукът може да се настърже или мине през чопър, но аз не го препоръчвам. Настърган винаги ми горчи. А на чопър не ми харесва как изглежда и не съм убедена, че вкусът ще е същият. Не съм пробвала, но вероятно е улеснение.

А намазан на препечена филийка си е направо готово ястие, а не салата. За мен - едно от вкусните на света!

Няма коментари:

Публикуване на коментар